juliettenivet

Direktlänk till inlägg 25 mars 2013

i smylie u smile!..

Av Juliette Rexnell - 25 mars 2013 15:06

hej,har inte orkat blogga..

men ska börija blogga varge dag nu men det är typ ingenting spännande som händer men ska börija gå "ute" varge dag!   bara jag orkar göra det eftersom jag tycker att minna dagar är ganska tråkiga varge dag efter skolan går jag till läxhjälp till fyra och gör txp läxor eller bara tränar på olika saker sen när jag kommer hem äter vi mat och sen gör jag inte så mycket,  men som sagt ska börija gå varge dag och vara ute och vara mycket i skogen med lite natur typ haha.. nej men ärligt ska faktigst börija göra det! :)

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Juliette Rexnell - 5 maj 2013 10:38

yes box. nu har vi vart i vilsta dem två senaste dagarna eftersom vi hsr våran husvagn där.. dock så sover vi inte där än.. idag ska vi också åka ditt":) men bloggar senare.....

Av Juliette Rexnell - 5 maj 2013 10:35

yes rubriken stämmer har tagit en bloggpaus blogggaar snart,puss!:#...

Av Juliette Rexnell - 20 april 2013 16:46

tjeena®© ligger i min säng o chillar t max,försökte fixa en blogg på nattstad men det går inte tydligen,blir förbannad!:# +mår lite illa av maten för jag åt ganska mycket o jsg har varit hemma hela dan trååååkk.....

Av Juliette Rexnell - 19 april 2013 22:08

hej har tagit en blogg paus som ni sett!:) just nu ligger jag i min säng o ska sova snart är faktigst jätte trött!:( ufffhhh!vi hörs i morn puss!:*...

Av Juliette Rexnell - 6 april 2013 08:58

hejsan,ska träffa emilia på stan idag!:) vid 14:00 kommer bli dönder! just nu sitter jag och myser med lilla syster och kollar på barnpogram.bästa på morgonen ska platta mitt hår snart o leta efter min halsduk!:* ...

Presentation

Hej jag heter juliettepisto och är 11år följ med i min resa!:)

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16 17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards